Hortez - výměna a reklamace : Hortez sport - specialista na outdoor

Nákupní košík

0 Kč ( 0 ks zboží )

 

Výměna a reklamace

V případě odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme užít k tomu určený formulář dostupný na konci těchto řádků, v tomto formuláři jsou také uvedeny veškeré bližší informace o postupu. Zboží doporučujeme zaslat pojištěné a doporučeně. (Doporučeně neznamená na dobírku!)

Formulář odstoupení od kupní smlouvy

REKLAMACE

1.reklamace škod vzniklých při dopravě
2.reklamace dodaného zboží
3.lhůta pro vyřízení reklamace
4.záruční doba

REKLAMACE ŠKOD VZNIKLÝCH PŘI DOPRAVĚ

Při převzetí zboží od dopravce nebo na poště je kupující povinen dodané zboží zkontrolovat.

V případě zjištění nedostatků nebo poškození zboží, které bylo způsobeno při dopravě Vám doporučujeme sepsat s dopravcem písemné prohlášení o zjištěných vadách. V takovém případě nemusíte zboží převzít.

O případném zjištění vad nás, prosím, informujte písemně do 3dnů od data dodávky. Zpráva od Vás nám umožní zlepšit dopravní služby.

REKLAMACE DODANÉHO ZBOŽÍ

Kupující je povinen zboží prohlédnout ihned po jeho převzetí, v každém případě před jeho prvním použitím. Pokud je zjištěno jakékoliv poškození zejména mechanické, vyhotoví kupující písemný záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu u dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace tohoto typu již není možné uznat.

Reklamace se vztahuje na závady způsobené vadou materiálu, popřípadě výrobní vadou.

Reklamaci nám prosím, zasílejte na adresu: Hortez sport. Trusovická 696, 783 14 Bohuňovice. Zajistěte vždy řádný obal, předejdete tím případnému dalšímu poškození při dopravě. Zboží je těba reklamovat čisté a suché, ve stavu, který neodporuje standardním hygienickým zvyklostem.

LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dnů od převzetí zásilky s reklamovaným zbožím.

Zboží je třeba reklamovat v řádném obalu a současně se všemi doklady a návody, které jsou k výrobku dodány.Zásilka musí obsahovat písemný popis reklamované závady s podpisem zákazníka.

Prodávající vyrozumí nejpozději do 5ti pracovních dnů kupujícího o způsobu řešení reklamace.

ZÁRUČNÍ DOBA

Záruční doba na námi prodávané zboží je v souladu se zákonem 24měsíců ode dne převzetí zboží. Pokud výrobce poskytuje záruku delší,poskytujeme tuto záruku i my Vám.

Zboží je třeba reklamovat ihned po zjištění závady!!


http://www.reklamace.cz/

 

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu


1.Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu hortez@hortez.cz


2.Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.


3.Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.


4.U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs

.

5.Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.


6.Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.


7.Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.


8.V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.


9.Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Výrobci

HORTEZ doporučuje

Vařič Coleman F1 Spirit + kartuše C 300 Performance

Vařič Coleman F1 Spirit + kartuše C 300 Performance

599 Kč vč. DPH (699 Kč)
Ušetříte: 100 Kč
Karimatka Therm a Rest Trail Lite Regular 2017

Karimatka Therm a Rest Trail Lite Regular 2017

1.717 Kč vč. DPH (2.020 Kč)
Ušetříte: 303 Kč
Prací prostředek Revivex High Tech

Prací prostředek Revivex High Tech

195 Kč vč. DPH (220 Kč)
Ušetříte: 25 Kč

Dárkové poukazy

Půjčovna outdoorového vybavení